Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας έργου e-twinning απονεμήθηκε στο έργο "Μελετώντας μαζί τον Ρόαλντ Νταλ" που πραγματοποιήθηκε το Σχολικό Έτος 2016-2017 από την Στ΄ Τάξη στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λουτρακίου με Υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Έλενα Μολασιώτη (ΠΕ 06), Αντιγόνη Χατζηπαναγιώτου (ΠΕ 70) & Αθανασία Φλήρη (ΠΕ 70).
Συγχαίρουμε θερμά τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τις μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και ευχόμαστε να συνεχίσουν με αντίστοιχες νέες αξιόλογες εργασίες και στα επόμενα σχολικά έτη.
Διαβάστε παρακάτω την περσινή ανάρτηση για την υλοποίηση του προγράμματος.
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017
Οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης στο eTwinning
Το 2016 αποτέλεσε επετειακό έτος για την Παιδική Λογοτεχνία, καθώς συμπληρώθηκαν 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόαλντ Νταλ. http://blog.psichogios.gr/100-xronia-apo-th-gennhsh-toy-roalnt-ntal/
Πέντε σχολεία, δύο Γυμνάσια από την Ιταλία, δύο από την Τουρκία και το 1ο Δ.Σ. Λουτρακίου -με τους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης - αποτίουν φόρο τιμής στον «Μεγάλο Φιλικό Γίγαντα» της παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας μέσα από τη συνεργατικές δράσεις στο πλαίσιο του eTwinning, (http://www.etwinning.gr/etwinning/etwinning) σ’ ένα Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας.
Μεταξύ άλλων διερευνάται η σχέση των μαθητών με το βιβλίο και τρόποι ενθάρρυνσης και ενίσχυσης της σχέσης αυτής. Τα παιδιά ανταλλάσσουν απόψεις για τα βιβλία στο forum, συμπληρώνουν ερωτηματολόγια, δημιουργούν και παίζουν με τα κουίζ για τον συγγραφέα και τα βιβλία του και εξάγουν συμπεράσματα που αναρτώνται ψηφιακά.
Πέντε σχολεία, δύο Γυμνάσια από την Ιταλία, δύο από την Τουρκία και το 1ο Δ.Σ. Λουτρακίου -με τους μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης - αποτίουν φόρο τιμής στον «Μεγάλο Φιλικό Γίγαντα» της παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας μέσα από τη συνεργατικές δράσεις στο πλαίσιο του eTwinning, (http://www.etwinning.gr/etwinning/etwinning) σ’ ένα Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας.
Μεταξύ άλλων διερευνάται η σχέση των μαθητών με το βιβλίο και τρόποι ενθάρρυνσης και ενίσχυσης της σχέσης αυτής. Τα παιδιά ανταλλάσσουν απόψεις για τα βιβλία στο forum, συμπληρώνουν ερωτηματολόγια, δημιουργούν και παίζουν με τα κουίζ για τον συγγραφέα και τα βιβλία του και εξάγουν συμπεράσματα που αναρτώνται ψηφιακά.
Στόχος του προγράμματος είναι όχι μόνο η αναγνωστική εμπειρία αλλά και η ελεύθερη έκφραση των μαθητών και η καλλιτεχνική δημιουργία. Οι μαθητές ζωγραφίζουν και ψηφίζουν για το λογότυπο του Προγράμματος και αναδημιουργούν καλλιτεχνικά τους χαρακτήρες του βιβλίου ( ας σημειωθεί ότι επιλέξαμε ένα όχι και τόσο γνωστό έργο του Νταλ που ονομάζεται:“TheTwits”) http://www.roalddahl.com/create-and-learn/teach/teach-the-stories/the-twits-lessons )
Με την καινούρια χρονιά οι μαθητές μας επισκέπτονται τις τοπικές τους βιβλιοθήκες σε ενεργή διάδραση με τους χώρους και στο τέλος δημιουργούν Α) ένα κοινό audiobook στα Αγγλικά και Β) ένα συνεργατικό λεξικό, με τα ίδια να γίνονται οι αφηγητές- ερμηνευτές του βιβλίου.
Με την καινούρια χρονιά οι μαθητές μας επισκέπτονται τις τοπικές τους βιβλιοθήκες σε ενεργή διάδραση με τους χώρους και στο τέλος δημιουργούν Α) ένα κοινό audiobook στα Αγγλικά και Β) ένα συνεργατικό λεξικό, με τα ίδια να γίνονται οι αφηγητές- ερμηνευτές του βιβλίου.
Στόχος του προγράμματος είναι όχι μόνο η αναγνωστική εμπειρία αλλά και η ελεύθερη έκφραση των μαθητών και η καλλιτεχνική δημιουργία. Οι μαθητές ζωγραφίζουν και ψηφίζουν για το λογότυπο του Προγράμματος και αναδημιουργούν καλλιτεχνικά τους χαρακτήρες του βιβλίου ( ας σημειωθεί ότι επιλέξαμε ένα όχι και τόσο γνωστό έργο του Νταλ που ονομάζεται:“TheTwits”) http://www.roalddahl.com/create-and-learn/teach/teach-the-stories/the-twits-lessons )
Με την καινούρια χρονιά οι μαθητές μας επισκέπτονται τις τοπικές τους βιβλιοθήκες σε ενεργή διάδραση με τους χώρους και στο τέλος δημιουργούν Α) ένα κοινό audiobook στα Αγγλικά και Β) ένα συνεργατικό λεξικό, με τα ίδια να γίνονται οι αφηγητές- ερμηνευτές του βιβλίου.
Η τελική αξιολόγηση - ανατροφοδότηση θα δείξει το βαθμό επίτευξης των στόχων μετά την υλοποίηση των δράσεων. Προς το παρόν αυτό που είναι εμφανές είναι ότι τέτοια προγράμματα επιτυγχάνουν τη συμπερίληψη όλων των μαθητών στην γνώση, την ελεύθερη σκέψη και έκφραση καθώς και την εξοικείωση τους στην επικοινωνία με μαθητές-πολίτες άλλων χωρών.
Οι υπεύθυνοι εκπ/κοί του Προγράμματος eTwinning 2016-17:
Έλενα Μολασιώτη (ΠΕ 06), Αντιγόνη Χατζηπαναγιώτου (ΠΕ 70) & Αθανασία Φλήρη (ΠΕ 70).